isnin yang suram


Seperti biasa sejak aku di 'MC' kan oleh Dr. Murali.. kehidupan aku di pagi-pagi isnin ini amatlah memboringkan... Setelah my Luv p kerja, my Sweet p umah baby sitter.. Aku memulakan kehidupan di hari Isnin ini dengan mengemas rumah.. arGggghh... boringnyer...
Saat ini aku mula-mula berfikir nak beranak cepat2.. Senang sket.. Lagpum aku x sabar nak berpantang kat Kampungku...
Emm... semalam kiter org kuar jalan-jalan kat Midv.. Sempat jugak aku pow my Luv beli handbag kat Charles n Keith.. Even harganya tak seberapa.. Tapi aku puas... Ntah naper, lately aku suker supping kat Charles n Keith.. maybe sebab murah2 kot.. Sebab aku nih jenis yang suuka tukar2 handbag.. kirer sekejab je aku pakai... hehehe..
nanti aku upload pics erk...
ermm.. setelah penat2 berjalan...
kiter org balik sebelum tu my Luv mengidam nak makan Rasamas.. maybe dah lamer x makan kot.. Seperti biasa my Sweet berselera benar.. hehehe... i'm Rely2 like diz moments...
Luv u all...

Comments

Popular Posts