march 11, 2010

day - 15

sudah 15 hari aku menjalani kehidupan sebagai ibu yang berpantang.. Kali ini cara pantangku len than pantang arysha.. Dulu everything sumer org buatkan... Aku juz tunggu time makan.. tido.. n bg susu kat bb je...
Tapi sekarang everything aku buat sendiri, basuh kain, masak nasik, mandikan arysha, n everythingla... Ntahlah maybe ini kelahiran yang ke-2 so sumer org menganggapkan aku boleh melakukan sendiri.. Walhal, Tuhan saja tau perasaan aku.. Malam tadik aku ader menyuarakan pendapat kat Dedi bahawa aku nak g KL... Tapi biasala Aku ditentang sekeras-kerasnya... ermm.. actually aku x tahan dengan somebody in my family... but aku pasrah.. nak buat camner kan?
She's not my real mum....... pasrah dan bersyukurla dengan segala yang ditetapkan untuk aku..
Aku cukup excited tgk perkembangan Adelia.. Hari yg ke-10 berat dier dah 3kg.. Sekejap je naik.. Alhamdulillah... Setakat ni dier takda la meragam yang boleh membuatkan aku penin.. Malam2 pom x berjaga.. Mungkin dier paham keadaan yang di alami aku.. :-)
Papaaa.. Mama cukup2 merindui Paapaa di saat2 cam gini.... ;-)

Comments

Popular Posts