rindukan seseorangg..

ermm... ntah kenapa since 2-3hr nie aku teramat2 merindui Arwah Mum... mungkin dengan keadaan sekarang membuatkan tahap kerinduan aku kat Mum bertambah2.. lgpun skang ni macam2 berlaku kat our family.. Ya Allahh... permudahkan jalan hamba-Mu ini... sebenarnya aku ni jenis yg x tegar nak mengharungi dugaan cam gini.. tapi apakan daya... TERPAKSA...
lusa abah akan sampai ke Tanah air... klu la arwah Mum ader, for sure abah ke Mekah bersama MUm.. tapi...... Allah lebih sayangkan arwah.. al-fatihah...
KALAULA ARWAH ADER...
macam2 bermain kat fikiranku...... tp apakan daya..................................
biasalah sifat manusia, klu ada depan mata x di hargai, tp biler sudah tiada ...
Tapi, aku bukan jenis tu.. Insya Allah aku x kan mempersia2kan orang2 tua as long dier org ader...

Comments

Popular Posts