hatiku terusik, tekakku sakit...

wahhh.. cukup x selesa rasernyer... tekak ku terrramatt sakit + selsema + batuk2 + penat..
since 2-3 days nie, aku kuat sgt berpikir2 tentang aku n keadaan sekeliling.. kenapa lah adku sering dipergunakan .. Ya Allah aku hanya insan lemahh.... x terdaya utk menghadapinya...
hatiku cukup terusik dengan kata2 orang sekelilingku... Ya Allah, tabahkan hatiku ini mengharungi segalanya... Kala aku berniat baik, perlu ada orang lain utk menidakkannya? Hatiku menangis... memberontak agar semua ini PERGI... aku mau aman dan bahagiaa bersama org2 tersayang.....
Saat2 begini, hanya seseorang yang selalu bermain di fikiranku.. Maaa... anakmu ini tak cukup tabah utk menjadi spertimu... Terlalu banyak dugaan...
Insya Allah, aku akan hadapi dengan tenang... yang pasti.. ~hatiku terusikk~

Comments

Popular Posts