angkara siapa?

tanggal 23 julai 2010,
aku cukup tertekan + sedis + tak sangka + geram + tension n seangkatan dengannya...
kenapalah aku yang terpaksa menghadapi semua ini..
apa salahku.........
Ya Allah, sampai mati aku akan igt apa yg 'dierorg2' buat kat aku...
raser mcm x besh + x seronok + malas la nak kerja dgn org2 yang cam gini. Yang ader perasaan dengki. Padahal selama ini cukup baik + agak rapat.. but, sumtimes org yg rapat la kena careful.. Alahai.. bermacam2 dugaan yg harus ku terima..
Time cam gini la aku tau saper kawan, saper lawan.. hehehe.. thanks to k.mar, k.ija, k.mala, lydia , nurul, k.azi dll kat PP yg sentiasa support aku.. =)
perasaan marahku n tensionku telah mengakibatkan aku mendapat balik maigrainku... betapa sakitnyaa..
sungguh aku tak suker org2 yg suka berpura2 baik di depan.. padahal dier lah setan.. aku cukup hot n spicy nie..
aku tak tau cam ganer nak hadapinya lagi.. haruskah aku meninggalkan mu? hahahaha..
pesanku, cepat2lah bertobat sementara masih ader ruang n masa ni.. dahlah kiter sesama umat ISLAM.. Ya Allah, berikanlah 'dia dan dia' petunjuk yang seadil2nya dan bimbinglah 'mereka' ke jln yg benar...
udah2 lah mereka2 citer n mngacau bilau hidup org..
kalulah ini terjadi kat 'korang' . how?
aku doa2kan 'korang' dpt balsan yg lagik teruk dr apa yg 'korang' buat..
anyway, 'korang' mmg pandai berlakon.. A++++..
aper lagik, apply la kijer kat Astro ke, tv3 ke tv1 ke... =)
'korang' dah berjaya membuat aku hilang kepercayaan aku kat 'korang'
TAHNIAHlaa..............
Lepas ni jgn harap aku nak layan lagik 'org2' cam gini.. [yg merosakkan & mngacau bilau life aku]
MOoD = tersgtla geramm!!!!!!!!
i hate u ol!!

Comments

Popular Posts