nasi ayam yang beshh + risau

ari ni kuar jenjalan ke ioi Mall dulu b4 ke rumah Makda Ani kat Kelana Jaya...
yg beshnya,we ol langkah kanan.. dapat makan nasi ayam yang sangat beshh.. plak kebetulan esoknya besday Irdina (anak abe yie + kak muzy) sempatla merasa kek besdaynyaa.. =) nak blk tu di'tapau'kan nasi ayam utk Izzu..

hajat dihati nak ke Mariefrance Bodyline... =) cos dah dpt greenlite dr en hubby tersayang.. cos i'm rely upset kerana dah overweight.. arggghh.. yer arr tension sgt2 bile time nak kuar. sumer bj raser x sesuai.. geram + sakit hati.. mengikut pemerhatian, saya nie bukan jenis yg suke melantakk yg teramat.. jus lunch pg + mkn mlm b4 8mlm.. lunch alwez skip! Mungkin since aku stat family planning nie berat makin2 bertambah.. haiyooo.... even en. hubby x kisah, tp aku TAKUP dan teramat kisah..

tulunlaa..
aku ni jenis x percaya produk pemakanan pelangsingan.. yg kunun2 turun dengan cepat.. takut akan effectnyaa..

Comments

Popular Posts