=25 Random Facts About Me Myself and I=

haaaaaa... Menarik & Tertarik ni..
Actually Alang2 di tag oleh Kokna dr http://ina-beautifullife.blogspot.com/ so meh kiter tgk aper yg menarik erk..

  1. tahun ni saya masuk 28 tahun..( dah tua daa,,)
  2. ada 2 doter yg cute-miut (hehe)..
  3. suker berniaga. Tak kisah aper pum, skang ni pom dah ader blogshop sendirik (tulun jenguk2 yer)
  4. ni sedih sket.......... Dah kehilangan Mak since 5 years ago.. 25 Okt 2005 pukul 9.45mlm.isk.. iskk.. al-fatihah..
  5. amat2 close dgn abah saya!! Saya amat2 sayang dier
  6. Suker tgk en.suami sy biler dier pakai pakaian kerja.. (ermm.. patutpom jatuh chenta kat Opis yaa.. )
  7. dah kawen dengan Mohd Faizal almost 4years!!
  8. our anniversarry 30/5/2007
  9. my besday 1 Jun 1983 (ingat tauuuuuu!!) hehehe
  10. amat2 sayang dengan kete kecikk ku itu...
  11. suker sgt2 supim @ window supimm.. lalalala
  12. sgt2 boros..
  13. azam sy nak kurangkan supim!! Insya Allah..
  14. baru dpt anak buah yg baru namer Akif Aiman... apa lagikk haaaaaaaa?
  15. seorang yang sedikit pelupa.. (mungkin sgt byk2 kerja kot)
  16. suka masak. obses sgt2( cooking & baking) haaaaaa..
  17. x suker biler difitnah, ditipu........... geramm!!!
  18. rindu kat kawan2 se-uitm dulu.. (pls contactku)
  19. hobi skang suker men Bowling..........
  20. seorang yg penakutt.. uwaaa, especially biler terjaga tgh2 mlm. aku Fobiaa..........
  21. suker jugak merajuk.. kecian en.hubby sy... hehe (tp sy syg dier)
  22. aper lagik erk? ermm.. suker balik kg juper adik2 saya yg baik2 itu..
  23. suker berkumpul2 ramai2 dgn my aunt....
  24. suker kaler merah & hitam..
  25. opss....... lastly, skang aku On Diet utk sumthg yg amat2 aku tunggu selamer ini!! Thanks Che ngahh, kerana bg peluang ini.
haaaaaaa.................
akhirnya dah setel!!
fuhh.. semua tu yg terlintas kat sy setakat ini...
heheheheh

Comments

Popular Posts