Hari Minggu

Semalam..
seawal pkul 9pg kami telah kuar saya dan en.hubby serta anak2 pergi mengambil stok utk blogshop saya.. Alahai cukup kesian tgk baby Mayra dengan muka terpaksa duduk dalam baby carrier.. hehe.. ye la, nak bw stroller cam crowded je tempat tu.. Arysha plak x abes2 mengomel letih la, penatlaa..
Actually, we all bercadang nak tinggalkan sajer kat baby sitter mereka tapi memandangkan next week nak tinggal lagik. so terpaksa bawak la mereka..
Takper, belajar2 ye anak2ku sayang..
hehehehe....
around pkul 2ptg kami bertolak balik. Otw tu singgah kat jalan Kuchai Lama utk beli Ikan Pari Bakar. bestnyyaa..
TAPI.....

tensionnya, saya on DIET..!!
so ratah je lauk tu.. hehehe..

alkisahnya, semalam jugak saya TELAH beli my make up box.. taklah besar sgt.. megikut budget jer . al-maklumla tgh2 bulan nie.. hehehe.......
psst... nnt saya upload gambar erk.. skang x sempat lagik nak amek..

hari ahad (23/1/11)
kuar sekejap utk beli stand hanger utk booth sy. Oh yer, on 28 Jan ni sy akan bukak booth kat hospital Ampang sempena Jualan Jumble Sale utk mengumpul dana utk library Hospital.
Actually saya AJK utk fuction tu..
=)
harap2 semua berjalan dengan lancar.

Comments

Popular Posts