i'm not desperado....

ohh yeaahh...
sgt2 panas topik sy hari ni.. samer panas dgn hati suhu saya hari ni......oh, betapa tensennya saya bekerja dgn org2 yg suka mencarik kesalahan org nie..
Tahniah buat 'kamoo' yg dah berjaya buat sy sakit hati, marah dan tensen dan bla.. bla....
GERAM..
bukan sekali 'kamoo' buat sy cam gini.. Saya pernah menangis dulu gara2 'kamoo' mencanag crita sy kat My big boss... kini, 'kamoo' ulangi lagikk..
Haiyaa,,
penat sungguh sy nak layan kamoo laa...
Fyi,
saya X CANTEEK
saya GEMUKS
saya x blaja tinggi2 cam Kamoo
saya BUKANlah sumbody cam kamoo
saya Xda apa yg kamoo ader (title)
saya............
saya dah penat la nak listkan kekurangan Saya than kamoo..
yang pasti kamoo have everythg.. maybe larr..
hehehe..
Jangan kerana sy ni seorang yg amat2 menitik beratkan kekemasan & selalu mekap n bergaya kamoo nak jeleskan saya..
Oleh kerana itu, kamoo haruslah perlengkapkan diri kamoo ...
Saya dah kawen, kamoo belum..
adakah itu yg membuat kamoo SANGAT2 JELES n IRI HATI dengan saya???
oleh itu, cepat2 la kawen..
Opss.. before tu, sila Ubah Perangai kamoo yg sangat2 cun tu.......
kalu kamoo still cam tu, kimsalamlaa org lelaki nak dekati kamoo..
Ya Allah,
Saya akan doakan kamoo bahagia..
dan sy mintak tolong sgt2 kamoo jgn enterpreme dalam hidup saya...
Saya sgt sakit hati biler kamoo 'ganggu' hidup saya dgn kata2 kamoo tu...
Saya dah try nak baik dgn kamoo.. TAPI kamoo?
inikah balasan yg saya dapat?
Thanks for everythg ms kamoo...
cukup2 la.. bertaubatlaaa...
fyi, saya 'baking ke cooking' ke, sy x penah guner brg2 or harta kamoo pom.. minat dan hobi sy..
so kamoo jgn masuk campur wif everythg in my life..
my life is MINE!! not urs!!!

Oklahh...
saya malas dah nak fikir pasal 'kamoo' ni... biarlah ..
but u must know 'Wut u Give, u'll get BACK!!!

erm.. sy dah x da nak moodlaa nak sambung stori-mori hari ni....
saya mau tido.. cos esok pepagi sy nak kuar carik barang!!!
n nak masak sedap2..............
Good Nite All...

nota kaki : Thanks to my TRUE FRIENDS a.k.a Nurul, K.Mar & K. ija..(u r my supportter n thanks cos understand me..

Comments

  1. ni sajak ehhh? lain macam bunyi sajak ni.. ke luahan rasa? opsssss tengah marah ehhh? Tak pe..tak pe..releasekan semuanya kat sini. Lepas tu kumpul balik kemarahan tu..kali ni biar meletup gunung berapi..
    Apa2 pun, sy tahu anda sentiasa cool secool peti sejuk..keep in touch and salam santai

    ReplyDelete
  2. alaa..
    mmg pom tgh marah n geramm...
    tp dah cool dahh..
    thanks yaa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts