Saya giler kat Fareeda!!

it's mine... suker2..
wow... i loike
merah yang menawan kalbu
terrrbeli..
i loike dis color very2 much
suker sgt kaler ini
bukan sy sorang
Uwaa..
X sanggup aku kalu x beli Fareeda Scarf skang ni.. Since aku mengumpul koleksi ni, dah hampir 40helai aku ada.. Kalu kirer2 balik.. Uwaaa... Banyaknyer.
Wikend lepas aku sempat rembat 21 helai.. Tp aku punyer 5helai jee.. Lain2 makcik + member2 makcik + adik2.. Teruja aku pergi membelinya.. Tambah2 ader org sponsor kami.. Wahh.. Ala2 artis plak dapat tajaan tudung ni.. Hahaha....
Jom tgk gmbr2 keghairahan time nak beli + try tudung2 ni..
Yang lucunyer, sbb terlalu ghairah membelinya..aku telah kehilangan debit-kadku.. Rupa2 tertinggal kat kaunter time lepas membayar.. Hahaha.. Terpaksa pergi balik ptg tu utk amek. Risau jugak.. Hehe..


Taktau biler kegilaan terlampau-ku ini akan berakhir??


Takper, asalkan x menyusahkan dan membebankan diri-sendiri kann?? Hehehe
(Kna struggle cari duit ni)

Comments

  1. betul2. selagi dah membeli, terjebak terus, nonstop dibuat nye, huhu.. kalau di convert kan ke RM, urut dada je lah :p

    ReplyDelete
  2. btol tu alyyani.. masalah betol kann.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. aku pn da makin giler ngn fareeda ni..uwaaaa hbs simpananku..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts