Ramadhan

Ramdhan kali ni aku sangat2 bz. Bz memanjangkan aku nie.. yerlah since dah stat berniaga mmg xda langsung masa untk bersosial or rehat2. Tak boleh dah nak dok diam2. Skrang ni masa sgt2 penting. Hehehe. Macam biasa balik keje. Masak2. Tu pun sekadar termampu. Yang biasa2 je. Hehe. Sorry eh yangg masak sempoi2 je.. then lepas magrib berbukak terus ke Giant Seri Kembangan utk tgk2 kedai.. everyday begitulah rutin kami.

Baju2 raya anak2 pun x beli ape2 lagi. Bilelah nak beli pun xtau. Hehehe. Harap2 hujung minggu ni dapat carikan utk dieorg. Dahlah tahun ni blk Kelate malam raya.. alahai. Sedih plak rasanya.

Meh sape2 yang belum ade baju raya. Jemput2 datang kat booth Fizal Elegant Apparel yang terletak di giant seri kembangan.  Banyak baju2 siap yang menarik utk si kecil dan anda.... jangan lupa kami berada di situ sampai 7hb Ogos ni  ...

Comments

Popular Posts