01062014

Alhamdulillah
01/06/2014 umur aku main meningkat lagi satu angka. Nombor je, lain-lain tak berubah... kekeke.. Masih muda belia lagik! hahaha...

alhamdulillah, setiap tahun besday memang pasti akan celebrate skali dengan Anniversarry. So, hadiah pun pasti double. kekeke.. dah-lah Bulan Mei plak Mother's day, so aku dapat 3 hadiah..
Thanks tau sayangg!!!!! hadiah takleh nak share2 kat sini.. :p
 meh, korang layan je gambar-gambar wikend ari tu.

muka ceria!!!!
adik sukaa sangat-sangat bergambar!
yumsss
kakak & mama
thanks sayangg!!!









So, sempena besday aku ni,

semoga aku beroleh keberkatan & kebahagiaan dalam kehidupan yang mendatang bersama orang-orang yang tersayang.
Aku juga berharap apa yang aku & suami rancang ketika ni mejadi nyata. In Sha Allah.
korang pun doa2kan aku yer..

babaiii


Comments

Popular Posts